ב"ב וורדפרס 7 – אלמנטור פרו

סיכום שיעור

 

 

ראינו את היתרונות של האלמנטור פרו והחשיבה השונה בעבודה איתו:

  1. עוד ווידגטים
  • סליידר
  • טפסים
  • פליפ בוקס
  • קרוסלת המלצות
  • הטמעת פייסבוק
  • פורטפוליו – פוסטים מכל הקטגוריות עם סרגל סינון או עמודים של מחבר מסויים
  • posts עם שליטה בשאילתה
  • ועוד ועוד

 

  1. עריכת האדר ופוטר ותנאים
  2. תוכן דינאמי בהאדר למשל
  3. יצירת תבנית עמוד לקטגוריית פוסטים – קבוצת ווידגטים בשם "אתר"
  4. ACF – שדות מיוחדים מתקדמים – כדי שאלמנטור יתמוך בהן יש להוסיף שורת קוד אחת לתבנית – אחפש לכן אותה ואעדכן פה כשאמצא. לעומת זאת אפשר לנסות את התוסף toolset ולהוסיף באמצעותו שדות מותאמים אישית והאלמנטור יתמוך בהם בלי בעיה.
  5. ווידגטים גלובליים – שילוב כשורט קוד בתוך אלמנט אחר, שילוב גם של אזורים כשורטקוד. אם כך ווידגט גלובלי יכול להתעדכן בו זמנית בכל המקומות בו הוא מופיע וזה המטרה שלו. אזור הוא עדיין הקפאה של תוכן אלא שאם נשלב אזור באמצעות השורטקוד שלו אז הוא קצת כן יתנהג כמו ווידגט גלובלי.
  6. הרשאות – ראינו את האפשרות לקבוע עבור תפקיד משתמשים מסויים (למשל עורך) שתהיה לו גישה לאלמנטור אך רק לשינוי תוכן ולא לשינוי עיצוב וכד'
  7. ווקומרס – לאחרונה אלמנטור מוסיף לנו עוד שני סוגים של תבניות עבור תכנים של ווקומרס. תבנית מוצר יחיד ותבנית ארכיון מוצרים. שיעורי הבית שלכן הן להתנסות בזה.

מכל אלו יוצא שאלמנטור פרו נותן לנו יכולת שליטה כמעט מוחלטת באתר שלנו באופן שהתבנית כמעט חסרת משמעות.

מומלץ להשתמש באלמנטור פרו עם אחת מהתבניות המוזכרות פה:

https://docs.elementor.com/article/78-themes

נושאים נוספים שנחשפנו אליהם:

דיברנו קצת על אפיון – עוד תהיה לכם יחידה שלמה בנושא.

דיברנו קצת על רשימות תפוצה והטמעה של טפסים (לאלמנטור פרו יש התממשקות לחלק מהרשימות תפוצה, אחרות נטמיע באמצעות קוד שנקבל מהם)

ראינו עמוד תשלום שהוא חיצוני לאתר (במקרה שלנו של חברת קארד קום)

 

שיעורי בית

שיעורי בית שלכן שמשלבים את החומר של שני השיעורים האחרונים –

יצירת אתר חנות שבו יש מוצרים מ 2 קטגוריות שונות

יצירת תבנית עמוד אחת למוצרים מקטגוריה א ויצירת תבנית עמוד אחרת למוצרים מקטגוריה ב

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.